Butikk- og kundeansvarlig

I 2020 lanserte Northern Playground to konsepter som er helt sentrale for selskapets utvikling: En modell hvor kundene er med og utvikler produktene våre, og en «fabrikkbutikk» i Oslo sentrum. Alle selskaper sier kunden er det viktigste de har. Vi har bygget en forretningsmodell som kun vil fungere hvis vi faktisk mener det.

Nå trenger vi et ansikt utad mot våre kunder. En kollega som vil være med å sette sitt preg på både selskapet og videreutviklingen av konseptene. En person som passer i vårt univers, men som først og fremst tar imot kunder med varme, dedikasjon og glimt i øyet.

Kvalifikasjoner

  • Du elsker kundekontakt, både ansikt til ansikt og digitalt.
  • Du er en historieforteller, like mye som en salgsperson.
  • Du er strukturert og systematisk, og samtidig løsningsorientert.
  • Du trigges av å videreutvikle måten vi i dag møter kunden på, både digitalt og fysisk.
  • Du er interessert i entreprenørskap og blir motivert av en arbeidshverdag uten faste rammer.
  • Du er opptatt av friluftsliv, har en interesse for klær og har et lidenskapelig forhold til bærekraft og miljøproblemer.
  • Du har sort belte i kommunikasjon på både norsk og engelsk.
  • Du har erfaring fra kunderelaterte stillinger fra før. Relevant utdannelse vektlegges, men det viktigste er din evne til å knytte kontakt med mennesker.
  • Du er ikke redd for litt «monkey work» og bretter opp ermene når det trengs.

Arbeidsoppgaver

  • Hovedansvar for butikken på Youngstorget. Det innkluderer salg, drift og lederansvar for deltidsansatte.
  • Sørge for at alle som går ut dørene er litt klokere og har et smil om munnen.
  • Drive og videreutvikle vår kundeservice mot alle nettkunder.
  • Kundekontakt mot BtoB-kunder med vekt på retailkunder.
  • Utvikle butikken; konsept, innredning, systemer o.l.
  • Videreutvikle og drive lokalproduksjon og reparasjon i butikken.
  • Arrangere events.

Vi tilbyr

  • En forvirrende, og noen ganger fortvilende, arbeidshverdag med masse armer og bein.
  • Ambisiøse kollegaer som heier på hverandre og som feirer de små tingene.
  • Å være med på en reise med en åpen reiserute.
  • Et miljø som forguder både dumme og gode idéer.
  • En unik mulighet til å sette en ny standard for kundekontakt i alle kanaler.
  • 100 % stilling med konkurransedyktig lønn.
  • Ettermiddagssol over Youngstorget.

Mer om jobben

For oss er en kundeansvarlig mye mer enn en butikkansatt. Butikken vår er mer enn en butikk, og kundeservice er mer enn kun å svare på spørsmål. Vi leter fortsatt etter hvordan butikken vår skal være for at vi skal formidle hvem vi er og hva vi står for. Vi vil fylle den med produksjon og arrangementer for kunder, historiefortelling og en unik stemning. Vi vil bygge opp et system rundt kundeservice som gjør at alle tilbakemeldinger fra kunden blir formidlet til alle i selskapet, slik at vi som helhet blir enda bedre. Vi vil gi kundene en sømløs kjøpsopplevelse på tvers av nett og fysisk butikk. Vi har mye å gå på, vi skal vokse, og behovet vil bare bli større. Hvilke oppgaver du tar tak i er mye opp til deg selv, og veien blir definitivt til mens du går.

I de neste årene skal vi vokse. Vi skal ha mange flere kunder, flere produkter og flere «fabrikkbutikker». Hvordan du og vi definerer selskapets profil og konsept i Oslo og Norge vil være helt sentralt for veien videre.

I første omgang er det viktigste å finne en ny kollega som vil og kan skape en unik atmosfære i vår første butikk.

Har vi klart å fange nysgjerrigheten din? Nå hadde det vært veldig kult om du fanget vår.

  • Skriv en tekst uten fuzz som handler om hvorfor du tror denne jobben er for deg og hvordan du vil bidra til å nå våre mål.
  • CV må vi ha.
  • Gjerne noe annet som viser din dedikasjon og hvem du er.

Søknadsfrist: løpende våren 2021

Søknad og spørsmål sendes til: jo@northernplayground.no

Vil du vite mer om oss? Les her.

Your cart is empty

There are currently no products in your cart. Fill it up!
See all products