FAQ: SECOND HAND

Her finner du svar på de spørsmålene vi får oftest. Fant du ikke det du lette etter? Send oss en e-post på post@support.northernplayground.no


Spørsmål: Må jeg registrere en "delivery" per plagg jeg vil selge?

Svar: Nei, du kan levere inntil 3 plagg per innlevering (delivery). Du står fritt til å ta med flere enn 3 plagg når du kommer, i tilfelle noen plagg blir avvist i vår kvalitetskontroll.

Spørsmål: Kan jeg levere inn plagg som har blitt reparert tidligere?

Svar: JA! Vi heier på reparasjon som et ledd i å forlenge plaggets liv. Reparasjonen må være godt utført - og plagget må være ferdig reparert når du leverer inn plagget. Er reparasjonen utført dårlig

Spørsmål: Jeg dere har registrert min Jack Shirt på profilen min. Der står det “price: 1800 NOK”. Er dette summen jeg får dersom den blir solgt, eller er det salgsprisen fra butikk?

Svar: Denne prisen er prisen vi har satt som salgspris for den som kjøper plagget. Du mottar halvparten av dette, altså 900 NOK, når plagget blir kjøpt.


Spørsmål: Hvordan kan jeg få nytte av beløpet jeg selger plaggene mine for?

Svar: Summen du får ved salg av dine plagg (50 % av salgssummen) samles opp på din konto, som du har oversikt over på Min side. Dette kan du enten bruke når du handler i butikken vår på Grünerløkka eller få utbetalt. Utbetaling skjer den 1. hver måned og må meldes fra via Min side (trykk på de tre prikkene ved Store credit). Vi tar 50 NOK i utbetalingsgebyr for å dekke våre kostnader ved dette.

Handlekurven din er tom

Du har ikke lagt til noen produkter i handlekurven ennå. Fyll den opp!
Se alle våre produkter

Ikke gå glipp av våre bajasstreker

Meld deg på nyhetsbrevet vårt

Butikk

Korsgata 24 (inngang Markveien), 0551 Oslo
ÅPNINGSTIDER
Ukedager 11-18
Lørdager 11-18
Søndager 12-17
NB! Butikken på Youngstorget er stengt.
Butikktelefon: 940 81 626
From with care
2023 All rights reserved
Betaling håndteres av Adyen
vipps visa mastercard paypal klarna